מה היא הטעות העסקית שרוב המשקיעים החדשים בענף המשרדים עושים?

השקעותשוק השקעות נדל"ן בנכסי משרדים תפס תאוצה בשנים האחרונות תשואה גבוהה, השקעה יחסית נמוכה וביקוש גדול הם חלק מהסיבות העיקריות שזו מנייה כמעט בטוחה להשקעה.
מרבית משקיעי הנדל"ן במשרדים הם אנשים ללא ניסיון בנדל"ן משרדים וברוב המקרים חוסר הידע והניסיון שלהם מהווה מקל רציני בגלגלים בדרך לקבלת התשואה הנחשקת וההכנסה הבטוחה לה ציפו ברגע שבחרו להשקיע בנדל"ן משרדים.
חברתנו חיה ונושמת את שוק המשרדים, בנייה, שיפוץ משרדים תכנון אדריכלי והשכרת נכסים, לכן רצינו לשתף אתכם במידע קריטי שיכול לגרום לכם להרוויח את הכסף הגדול אותו חלמתם ולא חלילה להיפך להפסיד כסף.
האג'נדה הרווחת של המשקיעים החדשים – "אני מבצע גמר או שיפוץ משרדים רק שיש לי שוכר ביד".
הגיונית זו אג'נדה נכונה, עסקית בנדל"ן משרדים זו קפיצת באנג'י של המנייה שלכם.
להשכיר משרד במצב מעטפת זו אחת המשימות הקשות בעולם התיווך
זה כמו להיכנס לסופר בלי מוצרים.
מרבית ההשקעות של המשקעים החדשים יהיו בסדר גודל של משרד באזור עד ה-300 מטר.
השוק מלא במשרדים בסגנון הזה.
תכנסו רגע לראש של הלקוח שמחפש משרד יש לו שתי אופציות אחת משרד במצב מעטפת כלומר בטון וכמה קירות עייף ולא מזמין, המוח האנושי עובד על ויזואליות ולקוח שאין לו ראייה של אדריכל או קבלן לא יכול לדמיין שם משרד וזה לא מגרה אותו.
לעומת זאת שתי קומות מתחת למשרד מעטפת שלך יש משרד בנוי מוגמר שעונה על צרכיו.
אין באמת התלבטות את מי הלקוח יבחר.
משרד במצב מעטפת לא זמין ולא מזמין.
יבוא המשקיע ויגיד רגע, אבל אני יכול לתת לו משרד שיענה על הצרכים שלו נבנה לו תוכנית אדריכלית בדיוק בשבילו.
שוב חשיבה הגיונית נכונה, עסקית שגויה.
למה?
הצרכים של לקוחות מהסגנון של קהל היעד של משרדים קטנים כמו עורכי דין, רואה חשבון משרדי פרסום.
בד"כ זהים כמה חדרי עבודה לפעמים אופן ספייס, חדר ישיבות ובזה זה נגמר, אין יותר מידי איך לשחק עם הבנייה בשטחים קטנים יחסית.
עסקאות כאלה בעלי נכסים מחייבים את השוכר בחוזה ארוך טווח עם קנסות גדולים במידה של יציאה מהחוזה ומעבר לזה הכי חשוב,

לעומת זאת חוזים של משרדים בנויים הרבה יותר קלילים ופחות מחייבים.
משרד במצב מעטפת לא רלוונטי ואקטואלי לרוב שוק השוכרים.
וגם אם אותו משקיע יבנה רק שיבוא שוכר החלומות הזה, אחרי כמה שנים הוא יישאר עם משרד בנוי שאולי לא יענה על צרכיו של משהו אחר.
לכן, מתכננים לתווך הארוך ולא לקצר ובונים אותו בצורה שעונה על הצרכים של רוב השוכרים הפוטנציאלים.
לכן, חייב אדריכל מומחה בתכנון משרדים וחללי עבודה וקבלן גמר שביצע הרבה בניות משרדים שגם מכיר את השוק ויכול לתת את הדגשים שלו.
שילוב מנצח של אדריכל וקבלן מומחי משרדים – יגרמו שהמשרד של אותו משקיע לאחר בנייה יהיה רלוונטי למרבית שוק השוכרים הפוטנציאלים.
חייב לזכור שברגע שהנכס שלך מוכן והוא לא מושכר, צריך להתחיל לשלם עליו ארנונה ודמי ניהול, אומנם לא בהתחלה את מלוא הסכום.
אבל עדיין זה הפסד חודשי בכל חודש על זה.
אם משרד במצב מעטפת היה מניה שמוצגת בבורסה היינו רואים איך מיום ליום היא בירידה, מציאות זו לא מקובלת מנייה להשקעה כמעט בטוחה נועדה להיות בעלייה.
טיפ הזהב – תבנה תשכיר במהירות, לא תבנה ותתמהמה תפסיד ובגדול.
עם השנים, אי אפשר שלא היה לשים לב, כמה ציבור המשקיעים החדש ללא ניסיון בבניית ושיפוץ משרדים.
הולך לאיבוד לפעמים, מבזבז זמן יקר ומבצע החלטות עסקיות שגויות.
לאחר קבלת הנכס מקבלן מבצע של הבניין – על המשקיע למצוא אדריכל, למצוא 5 יועצים כמו יועץ בטיחות, מיזוג אוויר, כיבוי אש ועוד.
על מנת להתחיל לבנות – זה תנאי בסיסי של הנהלת הבניין בלעדיו אי אפשר להתקדם.
נוסיף בחירת קבלן גמר וספקים, ליצור קשר עם מתווכים.
במינימום עשרה בעלי מקצוע, למי יש זמן ואנרגיה לכל הסיפור הזה
למה ללכת לעשרה חנויות שאפשר למצוא הכל בחנות אחת?
אבל באמת שאין מה לדאוג, כל עוד חברתנו אתכם – אנו מעניקים לכם שירות נדל"ן 360.
מספקים לכם הכל!
אדריכל, יועצים, בניית גמר, מחלקת תיווך שלנו שמונה מעל 10 מתווכים תעבוד על הנכס שלכם.
ויעשו הכל להשכיר את הנכס במהירות.
כל שלבי הבנייה שלכם נמצאים במקום אחד
בבר בנייה.
ליצירת קשר וייעוץ ללא עלות

 

 

 

פוסטים קשורים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

תפריט נגישות

× איך אפשר לעזור?